Vereenvoudig de opvolging van uw inspecties

Eenvoudig en snel keuringen opvolgen. Het kan! #

Het beheer van de liften in gebouwen is een complexe en tijdrovende taak voor elke syndicus, vooral met de regelmatige verplichte keuringen.


Daarnaast is het sinds het Koninklijk Besluit van 5 maart 2023 noodzakelijk om de controle van de gemeenschappelijke elektrische installatie in woongebouwen (zoals stookruimtes, liftruimtes, gangen en trappenhuizen) frequenter uit te voeren, nu om de vijf jaar in plaats van om de 25 jaar.

Met de oplossingen van Vinçotte maakt u het beheer overzichtelijk, snel en efficiënt. Op deze manier versnelt u de reactietijd van uw onderhoudsbedrijf wanneer er (dringende) reparaties moeten worden uitgevoerd en garandeert zo de veiligheid van mensen die gebruik maken van de ter beschikking gestelde apparatuur (bijv. liften, enz.).

DIGI-TAGS4LIFT #

Met Digi-Tags4lift behoort het zoeken naar keuringsverslagen tot het verleden. Elke lift die onder uw beheer valt, wordt voorzien van een Digi-Tag QR-code. U en uw installateur kunnen deze code scannen met een smartphone, waardoor u direct toegang heeft tot het laatste keuringsverslag en alle benodigde documenten.

Meer weten?

Contacteer ons nu!

Pro-Tools #

Onze nieuwe Pro-Tools maken uw Digi-Tags4lift oplossing nog krachtiger:

  • Documenten: Voeg zelf veiligheidsdossiers toe, zoals handleidingen, foto’s, indienststellingsverslagen en certificaten.
  • Action Tracker: Volg onderhoudstaken eenvoudig op, stel deadlines in, wijs taken toe aan personen en bouw een onderhoudshistoriek op per toestel.
  • Groups: Beheer accessoires en stel aangepaste rapportages op in groepen.
  • Checklist: Creëer en registreer zelf DIY-checklists voor interne opvolging.

Vinçotte CONNECT #

Met ons klantenportaal Vinçotte Connect heeft u een actueel overzicht van al uw orders, bezoeken, verslagen, facturen en assets.


#

Voordelen van Vinçotte Connect: #

  • Efficiënt en gemakkelijk: Bespaar tijd en moeite met toegang tot al uw gegevens via één gebruiksvriendelijk klantenportaal.
  • Transparant en veilig: Blijf op de hoogte van de voortgang van uw orders, bezoeken en inspecties. Rapporten en facturen zijn eenvoudig in te zien, met waarborg voor de vertrouwelijkheid en veiligheid van uw gegevens. Vinçotte Connect garandeert dat alleen bevoegde personen toegang hebben.
  • Kosteloos: Vinçotte Connect is gratis voor onze klanten tot een maximum van 10 gebruikersaccounts. Voor extra accounts kunt u contact opnemen met uw salesverantwoordelijke.
  • NIEUW - Mobiele versie van Vinçotte Connect: u kan uw gegevens nu makkelijk en overzichtelijk bekijken op uw smartphone.

Heeft u vragen over Digi-Tags4lift of Vinçotte Connect? Wij beantwoorden deze graag tijdens een persoonlijk of online gesprek.

Contacteer ons nu!