Vinçotte lanceert Digi-Tags 4 Lift waarmee u als Facility Manager, syndicus of andere beheerder van liften alle veiligheidsinformatie, documenten en inspectiedata in een fractie van een seconde kan terugvinden. U scant de Digi-Tag en ziet het meteen.
Hoe het werkt leggen we hieronder graag even uit. Digi-Tags 4 Lift is immers een unieke oplossing die gestructureerde gegevens via een scan publiek toegankelijk maakt en tegelijkertijd vertrouwelijke informatie beveiligt.
Verlies geen tijd meer met het zoeken naar documenten voor uw veiligheidsdossier of naar de opmerkingen in uw rapporten. Digi-Tags 4 Lift werd speciaal ontwikkeld om uw leven en dat van uw medewerkers gemakkelijker te maken op basis van onze 100-jarige ervaring met de controle van liften! We controleren de helft van alle liften in België en beschikken over een ongeëvenaarde kennis die we gebruikt hebben bij de ontwikkeling van dit digitale platform.
Elke lift krijgt na inspectie een unieke Digi-Tag in de machinekamer. Door u geautoriseerde gebruikers kunnen vanaf dan door het scannen van deze tag het bijhorend inspectie verslag en documenten opvragen met eender welke smartphone. Ze kunnen via de web applicatie op hun smartphone zelf nieuwe documenten, foto's en feedback die bij de lift horen er aan toevoegen zodat deze ook beschikbaar worden voor andere geautoriseerde gebruikers.
Indien u de inspectiestatus van uw lift wil meedelen aan de gebruikers van de lift, kunnen we zelfs optioneel en na uw goedkeuring ook een Digi-Tag voorzien in de liftkooi. Deze bevat dan enkel de publieke informatie waarmee iedere gebruiker van de lift meteen met een standaard smartphone via de foto applicatie in alle transparantie de inspectiestatus van de lift kan raadplegen.
Wanneer u de Digi-Tag in de machinekamer scant, krijgt u en andere geautoriseerde medewerkers meteen toegang tot de informatiefiche en de veiligheidsstatus van uw lift. Een standaard Android smartphone of iPhone volstaat. U opent de foto applicatie op Apple iPhone of Google Lens op Android, richt de camera op de Digi-Tag en u ziet meteen de informatie die u nodig heeft. De vertrouwelijke gegevens (opgeladen documenten, gedetailleerd rapport, feedback…) zijn enkel toegankelijk via een gebruikersaccount op smartphone, PC of Mac. Het is mogelijk om binnen één bedrijf meerdere gebruikersaccounts te hebben en de toegang te beheren.
Geautoriseerde gebruikers krijgen een gebruikersaccount waarmee ze toegang hebben tot een interactief dashboard waarin alle inspectie data (en meer) in 1 oogopslag te bekijken is. Op het dashboard, ziet een Digi-Tags 4 Lift gebruiker o.a. de historiek van de lift op vlak van inspectie data, een complete lijst van alle geïnspecteerde liften (en andere assets indien ook andere toestellen gecontroleerd worden door Vinçotte met Digi-Tags) en kan hij/zij data vergelijken op basis van verschillende features en filters.
Heeft u de inspectiedata nodig binnen een andere toepassing? Geen probleem, u kan uw data exporteren en verder gebruiken of delen! Deze data kan u gebruiken om veiligheidsrapporten voor te bereiden, uw auditors een duidelijk beeld te geven over de volledige portfolio aan liften, statistieken te trekken en zoveel meer!
DE VOORDELEN VOOR UW BEDRIJF
Dankzij Digi-Tags 4 Lift creëert u meteen een echte veiligheidscultuur in uw bedrijf! Bij vragen over de inspectiestatus van een lift scant de verantwoordelijke de unieke Digi-Tag in de machinekamer en is hij/zij meteen zeker dat de lift geïnspecteerd is. Aangezien alle gegevens digitaal beschikbaar zijn, kunt u veel verder gaan in uw beveiligingsproces.
Dankzij de onmiddellijke en foutloze identificatie van al uw liften, werkt u efficiënter, foutloos en verliest u geen informatie. Bovendien kunt u makkelijk documenten toevoegen die bij het toestel horen en vastgestelde inbreuken moet u niet meer opzoeken in papieren verslagen Een enorme tijdswinst voor u en uw werknemers!
U heeft toegang tot gedetailleerde analyses van de inspectiestatus van uw liften: overzicht, geschiedenis, periodiciteit en herinneringen, opmerkingen en nog veel meer! Een makkelijke, snelle en efficiënte manier om de status van uw liften in real-time te checken!
Start met Digi-Tags 4 Lift in 4 eenvoudige stappen
Vul het onderstaande formulier in en plan meteen een volledig vrijblijvende afspraak (live of online) in met een gespecialiseerd Digi-Tags 4 Lift adviseur die u het principe haarfijn uitlegt..
Nadat de Digi-Tags 4 Lift oplossing voor uw liften in detail aan u is uitgelegd en u een demo heeft gekregen, gaan we dieper op uw specifieke situatie in! Elk bedrijf is anders en om u te helpen Digi-Tags succesvol te implementeren, bespreekt u vooraf samen met onze adviseur uw specifieke situatie en noden. U kan hem of haar al uw vragen stellen.
Na de vrijblijvende afspraak ontvangt u een gepersonaliseerde offerte op basis van uw situatie. Omwille van het grote voordeel voor u, voor ons en voor de veiligheid van de gebruikers van uw liften bieden we Digi-Tags 4 Lift momenteel aan een zeer scherpe introductieprijs aan die u snel weer terugverdient in besparing van werkuren.
Nadat u de offerte heeft aanvaardt en de bestelling heeft geplaatst, implementeren we samen met u deze revolutionaire oplossing in uw bedrijf. Vanaf dan vermindert uw werk bij het beheer van uw liften aanzienlijk en verhooogt de veiligheid en efficiëntie!